שר המורשת, אליהו: "מלחמה בטרור זה הטיקט שלנו"

המהדורה המרכזית No Comments on שר המורשת, אליהו: "מלחמה בטרור זה הטיקט שלנו"

שר המורשת, עמיחי אליהו ב'מהדורה המרכזית': "לקח לנו חצי שנה ללמוד את המערכת, אבל אנחנו שינינו את המשוואה – זה היה הטיקט שלנו". עוד הוסיף: "הרבנות צריכה לייצג את מגוון האוכלוסיה ולא מפלגה אחת. זה 91% שליטה של ש"ס, זה שינוי מ-50% שהיה עד כה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המורשת, עמיחי אליהו לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "צריך להתמיד בדרך ההרתעה, שני מבצעים צבאיים מבורכים. לפני 35 שנה נתנו להם נשק עוד לפני שחבורת הרוצחים הגיעו מטוניס היינו מסתובבים ברמאללה. "אנחנו מתפללים לשלום הלוחמים שנלחמים בחום הכבד בג'נין ומתפללים לרפואת פצועי הפיגוע בתל אביב. לקח לנו חצי שנה לללמוד את המערכת, אבל אנחנו שינינו את המשוואה – זה היה הטיקט שלנו".

"אני מעיד על השר לביטחון לאומי שהוא לא ישן בלילה. יש הרבה מאוד עבודה, מערכת מורכבת ויש הרבה מה לשנות. ראינו עכשיו את ההתבטאות של אלשייך במה הוא ושי ניצן היו עסוקים" הסביר השר אליהו את השינוי האיטי שקורה במשרד הביטחון.

לגבי הרבנים הראשיים: "אני התנגדתי, אינני בכנסת, אני שר אבל כולם מבינים מה האינטרס של ש"ס. יש את החוק של רוטמן ומלול שמשנה את הרכב הגוף הבוחר שש"ס שולטת, אין לי בעיה עם ש"ס אבל זה מינויים לכל הארץ. הרבנות צריכה לייצג את מגוון האוכלוסיה ולא מפלגה אחת. זה 91% שליטה של ש"ס, זה שינוי מ-50% שהיה עד כה. יש חוק הארכת תפקיד הרבנים ראשיים, ימנו רבני ערים מרכזיות שהם רוצים, הם בגוף הבוחר ואופס – יש רוב מוחלט".

האזינו



0 תגובות